Creatina

Creatina

Creatina ajuta la volumizarea celulei musculara, contribuie la cresterea nivelului de energie si grabeste recuperarea post-antrenament. Creatina monohidrata este o substanta in primul rand naturala ce este compusa compusa din aminoacizii ca arginina, metionina si glicina ce sprijina producerea de ATP(sursa principalade energie a celulelor). Creatina, pentru sportivi este un element important, pentru imbunatatirea performantei dar si datorita efectului de crestere a fortei si masei musculare.

Creatina monohidrata

Creatina monohidrata si creatina pastile su aceleasi efecte, diferenta facand-o dozajul.

Foarte multi culturisti ce au folosit creatina ca supliment nutritiv au obtinut beneficii reale de pe urma ei. Doza optima de creatina pe care o recomanda specialistii, in folosirea ca supliment nutritiv este de 20gr pe zi / patru cinci zile, urmate mai apoi de o doza de intretinere de doua-cinci gramepentru mentinerea unui nivel constant de creatina in muschi.

Creatina pastile

Pentru ca creatina sa fie eficienta in cazul persoanelor ce o folosesc, in tesutul muscular trebuie crescut nivelul procentajului de creatina pana la o anume valoare. Studiile au demonstrat ca 20-30 % dintre oamenii care utilizeaza creatina nu ating aceasta valoare. Pe de alta parte studiile ne arata ca numai 20% dintre cei ce folosesc creatina reusesc sa depozite musculare la valoarea maxima de creatina.

Cea mai buna creatina?

Desigur ca nu voi relua tema atat de des dezbatuta si totusi neinteleasa in continuare ci voi discuta de aceasta data despre care este cea mai buna creatina, ce creatina iti va oferi cele mai bune rezultate.